Δεν υπάρχει πια αμφιβολία ότι η τεχνολογία βοηθά ιδιαίτερα στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ΑμεΑ. Στην παρουσίαση που επιλέξαμε για τη χρήση εφαρμογών (apps) σε ipod, iphone και ipad δίνεται έμφαση στην προσοχή που πρέπει να δώσουμε για την ορθή επιλογή εφαρμογών για τους μαθητές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Σύμφωνα με την παρουσίαση μία βασική προϋπόθεση είναι η εφαρμογή να είναι προσβάσιμη παγκοσμίως. Εμείς με τη σειρά μας συμπληρώνουμε φυσικά ότι θα πρέπει να παρέχει δυνατότητες παραμετροποίησης σύμφωνα με τις ανάγκες του χρήστη, όπως ήταν η εφαρμογή idress for weather που προηγήθηκε σε ανάρτηση. Το πλαίσιο, λοιπόν, για ορθή επιλογή εφαρμογών ορίζεται σύμφωνα με το Μαθητή, το Περιβάλλον, το Έργο και τα Εργαλεία. (Στην παρουσίαση εμφανίζεται με ακρωνύμιο, αλλά εμείς θα το αποφύγουμε .... Εξάλλου έχουμε αναφερθεί στην κατάχρηση των ακρωνυμίων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση). Αναλυτικότερα προτείνεται:
Μαθητής: Αξιολογείστε τις ανάγκες και τις ικανότητές του.
Περιβάλλον: Εξετάστε την τεχνολογία που είναι ήδη διαθέσιμη στο περιβάλλον του μαθητή.
Έργο: Αξιολογείστε τι χρειάζεται ο μαθητής για την εκτέλεση του συγκεκριμμένου έργου.
Εργαλεία: Επιλέξτε την εφαρμογή που είναι κατάλληλη για τις ανάγκες του.
Σε επόμενες αναρτήσεις θα επιχειρήσουμε να παρουσιάσουμε ομαδοποιημένες τις εφαρμογές για την υποστήριξη των αναγκών των Ατόμων με Αναπηρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου